ɓʆυε յεαηѕ, ωհί†ε ѕհίɾ† △

ɓʆυε յεαηѕ, ωհί†ε ѕհίɾ† △

четвртак, 3. децембар 2015.

"ПРИЧАЛИ СУ МИ КАД ЈЕ 2004 ГОДИНЕ У КОСОВСКОЈ МИТРОВИЦИ КАД СЕ ШИПТАРСКИ НАРОД ПОБУНИО И ПОЧЕО ДА УБИЈА СРБЕ И ЛОМЕ СРПСКЕ СВЕТИЊЕ"


Многе од нас је послије погледаног снимка ових малишана остало срамота... Правимо се вјерници, тешке Србенде бранимо Србију и спрски народ и Косово само преко друштвених мрежа. Срамота ме... не због људи који се праве Србендама који бране Косово итд.. срамота ме јер имам 18 година завршену основну и средњу школу толико проведених часова историје, а вјерујем да ова дјеца знају више од свих нас. Толико година, а тако убједљиве и тешке ријечи које леде крв у венама.



                            " РОДИЛА САМ СЕ ОВДЕ... НЕЋУ НИКОМ ДА ГА ДАМ!"




Тек закорачили у живот, а толико знање у тим малим главама. Земљо славних витезова Лазара и Милоша буди поносна на ову младу генерацију, на ове мале паметне главе, на ова мала срца што куцају и моле Бога за твоју земљу за твој народ и БОЉЕ СУТРА!



ВИ МАЛИШAНИ СТЕ ПОНОС КОСОВА И МЕТОХИЈЕ НЕКА ВАС ЧУВА ДРАГИ БОГ! 




еее моја Србијо.. данас си позната што имаш ријалити шоу на телевизији и што омладина постаје позната питањем "када је био Први свјетски рат?" ето Србијо добила си одговор "немам појма"
Убрзали смо ми ово вријеме, ову технологију, овај живот... Чудило би ме да наша дјеца једног дана буду заинтересована за историју. Кога још занима кад је био БОЈ НА КОСОВУ??? Кад је ту нови iphone нови ријалити... шта нас још ново чека сутра? 




Нема коментара:

Постави коментар